Va ser una trobada amb les autoritats de les forces i entitats que vetllen per la nostra seguretat dià ria, tant a terra com al mar. Una cita indispensable per mantenir les relacions i bona sintonia i copsar l’actualitat.
El Club Nà utic Cambrils, sempre en constant col·laboració amb els cossos de seguretat, sabent-ne de la importà ncia de la comunicació i la unió entre tots ells, per un treball positiu i una convivència òptima per a aquells que ens visiten, celebrava divendres 22 de maig un dinar per als cossos de seguretat i autoritats. Aquest ha estat el tercer any que s’ha organitzat i en aquesta ocasió han estat gairebé 60 persones les convidades.
Un acte distès en el qual hi van prendre part de la Junta Directiva del Club Nà utic Cambrils i del seu personal, aixà com autoritats i els principals agents de seguretat del territori. Tots ells van poder compartir el dia a dia i intercanviar sensacions actuals durant el dinar.
Des del Club Nà utic Cambrils, a més, es va distingir amb un obsequi a cadascun dels cossos participants.
Podeu veure totes les fotos al nostre à lbum de Flickr.